Загальна інформація
Урядова телефонна „гаряча лінія” 0-800-507-309
Урядова „гаряча телефонна лінія „0-800-507-309” – телефонний центр спілкування Уряду з громадянами. До нас звертаються із запитаннями, проблемами, які турбують людей у повсякденному житті і потребують реагування органів виконавчої влади.
Всі дзвінки від громадян приймають фахівці Урядового контактного центру та невідкладно надсилають на опрацювання відповідним органам виконавчої влади, які розглядають звернення та надаються письмові відповіді заявникам.
„Гаряча лінія” працює з понеділка по п’ятницю з 8:00 до 21:00 години, в суботу з 8:00 до 19:00 години, неділя та святкові дні – вихідні.
Дзвінки зі стаціонарних телефонів у межах України – безкоштовні, дзвінки з мобільних телефонів абоненти оплачують відповідно до тарифів оператора мобільного зв’язку.
вiд 08.06.10 № 287
Про постійно діючу комісію з питань розгляду звернень громадян (.doc)
вiд 31.12.08 № 617
Про виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 у 2009 році (.doc)
Загальна інформація
Згідно Закону України "Про звернення громадян" громадяни мають право звернутися до органів державної влади, місцевого самоврядування, об'єднань громадян, установ, організацій, підприємств, незалежно від форм власності, засобів масової інформації, посадових осіб відповідно до їх функціональних обов'язків із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються їх статутної діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх конституційних прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення.
На виконання Указу Президента України від 13 серпня 2002 року №700/2002 "Про додаткові заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення" обласна адміністрація надає можливість громадянам звертатись до керівництва, посадових осіб облдержадміністрації через глобальну мережу Інтернет.
Для звернення необхідно надіслати на електронну адресу районної державної адміністрації khustrda@carpfthia.gov.ua електронного листа у форматі doc, rtf, txt.
Форма звернення - довільна.
У зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я та по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги прохання чи вимоги.
Звернення розглядаються і вирішуються у терміни визначені Законом України "Про звернення громадян".
Відповіді надсилатимуться як звичайним, так і електронним листом.