Хустська Районна Державна Адміністрація
Хустський район, Закарпатська область

Графік роботи

Графік роботи

Центру надання адміністративних послуг

та державної реєстрації

Хустської районної державної адміністрації

 

Центр  працює:   з 08.00 до 17.00 з понеділка по п'ятницю, без перерви  на  обід  ( у вівторок з 08.00 до 20.00 год.), крім вихідних та святкових днів.

Прийом заяв, попереднє консультування та інформування веде адміністратор Центру з 08.30 до 16.30 год., у п'ятницю з 08.30 по 15.30 год. Обробка документації, передача її на виконання суб'єктам надання адміністративних послуг з 16.30 по 17.30 год., в п'ятницю з 15.30 по 16.30 год.

Тел. 031-424-30-60

Начальник Центру надання адміністративних послуг та державної реєстрації: Липей Ольга Іванівна

Адміністратор Центру надання адміністративних послуг та державної реєстрації: Комендант Сергій Миколайович

Адміністратор Центру надання адміністративних послугта державної реєстрації: Сабов Ольга Олександрівна

Державний реєстратор Центру надання адміністративних послуг та державної реєстрації: Ковач Наталія Іванівна

Місце знаходження: м. Хуст, вул. Карпатської Січі, 21, каб. 13

Контактний телефон: (03142) 5-21-75

Електронна пошта: khustcnaptadr@gmail.com

 

 

Хустською районною державною адміністрацією створено Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП), який забезпечує надання адміністративних послуг фізичним та юридичним особам через адміністратора шляхом взаємодії з субєктами надання адміністративних послуг. Центр надання адміністративних послуг є структурний підрозділ, утворений з метою забезпечення надання адміністративних послуг в Хустській районній державній адміністрації.

 

Основні принципи роботи ЦНАП:

1. Орієнтація на суб'єкта звернення.

2. Відкритість, прозорість та зрозумілість процедур.

3. Запобігання корупційних дій, ліквідація посередницьких послуг;

4. Забезпечення вільного доступу суб'єктів звернення до інформації про стан розгляду звернень.

5. Оперативність у вирішенні питань.

6. Забезпечення рівності прав всіх суб'єктів звернення.

Основні завдання ЦНАП:

1. Організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень.

2. Спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання.

3. Забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через адміністратора.

4. Прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг, їх реєстрація та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання.

5. Видача або забезпечення направлення через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення щодо можливості отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг.

6. Організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктами надання адміністративних послуг.

7.Здійснення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг термінів розгляду справ та прийняття рішень.

Державні інформаційні ресурси

Єдиний державний  портал  адміністративних послуг - https://poslugy.gov.ua/info/departments

Кабінет електроних сервісів - https://kap.minjust.gov.ua/

Державна міграційна служба - https://dmsu.gov.ua/

Офіційний ВЕБ-Портал Державної архітектурно-будівельної інспекції України - http://www.dabi.gov.ua/

 

На сайті Держгеокадастру можна замовити онлайн довідки

https://e.land.gov.ua/

Портал державних послуг "Дія" https://diia.gov.ua/

 

 

 

Нормативно-правові акти

Закон України «Про адміністративні послуги»

Закон України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності» 

Закон України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Закон України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень

Постанова КМУ від 06 червня 2014 р. № 440 "Про затвердження Порядку подання і реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки"

Постанова КМУ від 02.03.2016 № 207 "Про затвердження Правил реєстрації місця проживання та Порядку передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру"

Постанова КМУ від 25.12.2015 № 1127 "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень"

Постанова КМУ від 26 жовтня 2016 р. № 745 "Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 р. № 302"

Постанова КМУ  від 17.10.2012 № 1051 «Про затвердження Порядку ведення Державного земельного кадастру»

Розпорядження КМУ від 16 травня 2014 р. № 523-р "Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг"