Графік роботи
Графік роботи
Центру надання адміністративних послуг
та державної реєстрації
Хустської районної державної адміністрації
Графік роботи:
Понеділок |
8:00 – 17:00 |
Вівторок |
8:00 – 20:00 |
Середа |
8:00 – 17:00 |
Четвер |
8:00 – 17:00 |
П’ятниця |
8:00 – 17:00 |
Субота |
ВИХІДНИЙ |
Неділя |
ВИХІДНИЙ |
Склад працівників :
П.І.Б |
ПОСАДА |
ТЕЛЕФОН |
Гаврилова Віталія Сергіївна |
В.о. начальника, відділу цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та організації діяльності ЦНАП райдержадміністрації |
(031-42) 4-30-60 |
Комендант Сергій Миколайович |
адміністратор |
|
Сабов Ольга Олександрівна |
адміністратор |
|
|
адміністратор |
Обробка документів :
Пн - Чт з 16:00 – 17:30
Вт – з 16:00 -20:00
Місце знаходження: м. Хуст, вул. Карпатської Січі, 21, каб. 13
Контактний телефон: (03142) 5-21-75
Електронна пошта: khustcnaptadr@gmail.com
Хустською районною державною адміністрацією створено Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП), який забезпечує надання адміністративних послуг фізичним та юридичним особам через адміністратора шляхом взаємодії з суб’єктами надання адміністративних послуг. Центр надання адміністративних послуг є структурний підрозділ, утворений з метою забезпечення надання адміністративних послуг в Хустській районній державній адміністрації.
Основні принципи роботи ЦНАП:
1. Орієнтація на суб'єкта звернення.
2. Відкритість, прозорість та зрозумілість процедур.
3. Запобігання корупційних дій, ліквідація посередницьких послуг;
4. Забезпечення вільного доступу суб'єктів звернення до інформації про стан розгляду звернень.
5. Оперативність у вирішенні питань.
6. Забезпечення рівності прав всіх суб'єктів звернення.
Основні завдання ЦНАП:
1. Організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень.
2. Спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання.
3. Забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через адміністратора.
4. Прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг, їх реєстрація та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання.
5. Видача або забезпечення направлення через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення щодо можливості отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг.
6. Організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктами надання адміністративних послуг.
7.Здійснення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг термінів розгляду справ та прийняття рішень.
Державні інформаційні ресурси
Єдиний державний портал адміністративних послуг - https://poslugy.gov.ua/info/departments
Кабінет електроних сервісів - https://kap.minjust.gov.ua/
Державна міграційна служба - https://dmsu.gov.ua/
Офіційний ВЕБ-Портал Державної архітектурно-будівельної інспекції України - http://www.dabi.gov.ua/
На сайті Держгеокадастру можна замовити онлайн довідки
Портал державних послуг "Дія" https://diia.gov.ua/
Нормативно-правові акти
Закон України «Про адміністративні послуги»
Закон України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності»
Закон України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень
Постанова КМУ від 06 червня 2014 р. № 440 "Про затвердження Порядку подання і реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки"
Розпорядження про затвердження Положення про відділу цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та організації діяльності центру надання адміністративних послуг Хустської районної державної адміністрації