Хустська Районна Державна Адміністрація
Хустський район, Закарпатська область

Бюджет

Рішення " Про встановлення ставок єдиного  податку   для фізичних осіб - підприємців, що працюють за спрощеною системою оподаткування на 2020 рік" 

Рішення № 2 " Про затвердження Плану діяльності з підготовки проектів регуляторні актів  сільської ради на 2019 рік" 

Рішення " Про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку  на 2020 рік"

Рішення "Про встановлення ставок і пільг  із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки"

Про внесення змін до рішення районної ради від 18 грудня 2018року №578 "Про районний бюджет на  2019 рік"  тринадцята сесія VII скликання

Рішення "Про сільський бюджет на 2019 рік" Кривська сільська рада

Річний план закупівель на 2019 рік

Рішення "Про внесення зміни до п.3-туристичний збір (додаток 5) рішення 21 сесії 7 скликання від 27 червня 2018 року Велятинська сільська рада
Про затвердження паспорту бюджетної програми місцевого бюджету на 2019 рік 

Рішення "Про сільська бюджет на 2019 рік" Нанківська сільська рада

Рішення "Про сільський бюджет на 2019 рік" Забрідської сільської ради 

Рішення " Про сільський бюджет на 2019 рік" Крайниківська сільська рада

Рішення "Про сільський бюджент на 2019" Кошелівська сільська рада

Проект рішення "Про сільський бюджет на 2019" Монастирецька сільська рада

Проект рішення "Про сільський бюджет на  2019 рік" села Золотарьова

Проект рішення "Про  сільський бюджет на 2019 рік" Липецько-Полянської сільської ради 

Про внесення змін до рішення районної ради від 22 грудня 2017 року № 375 “Про районний бюджет на 2018 рік” (із змінами від 28 лютого, 28 березня, 17 травня, 25 липня, 15 серпня 2018)

Про внесення змін до рішення    районної ради від 22 грудня 2017 року № 375  “Про районний бюджет на 2018 рік”   (із змінами від 28 лютого, 28 березня, 17 травня, 25 липня 2018)

Проект рішення “Про внесення змін до рішення районної ради від 22 грудня 2017 року № 375 “Про районний бюджет на 2018 рік” (із змінами від 28 лютого, 28 березня, 17 травня 2018) 

Інформація про використання коштів районного бюджету станом на 22.06.2018 року 

Інформація про використання коштів районного бюджету  станом на 31.05.2018 року

Аналіз виконання плану по доходах районний бюджет Хустського р-ну станом на 31.05.2018

Хустська Районна Рада четверте засідання дев’ятої сесії VІI скликання - "Про внесення змін до рішення районної ради від 23 грудня 2016 року № 235"

Хустська Районна Рада четверте засідання дев’ятої  сесії VІI скликання

Хустська районна рада  друге засідання дев’ятої сесія VІI скликання

Хустська районна рада дев’ята сесія VІI скликання

Хустська районна рада третє засідання восьмої сесії VІI скликання від від 23 серпня 2017 року

Хустська районна рада друге засідання восьмої сесії VІI скликання від 29 липня 2017 року

Про внесення змін до рішення районної ради від 23 грудня 2016 року № 235 “Про районний бюджет на 2017 рік” (із змінами від 05.04.2017 року)

Хустська районна рада  друге засідання сьомої сесії VІI скликання від 05 квітня 2017 року

Хустська районна рада сьома сесія VІI скликання від 31 березня 2017 року

Хустська районна рада сьома сесія VІI скликання від 23 лютого 2017 року

Хустська районна рада шосте засідання шостої сесії VІI скликання від 23 грудня 2016 року

Хустська районна рада четверте засідання шостої сесії VІI скликання від 14 грудня 2016 року

Аналіз виконання доходів районного буджету станом  на 01.12.16

Інформація про використання коштів районного бюджету станом на 01.12.16

Аналіз виконання доходів районного буджету станом на 14.11.16

Інформація про використання коштів районного бюджету станом на 14.11.16

Аналіз виконання доходів районного буджету станом на 01.11.16

Інформація про використання коштів районного бюджету станом на 01.11.16

Аналіз виконання доходів районного буджету станом на 05.10.16

Інформація про використання коштів районного бюджету станом на 05.10.16

Хустська районна рада третє засідання шостої сесії VІI скликання від 7 жовтня 2016 року

Аналіз виконання доходів районного буджету станом на 29.09.16

Інформація про використання коштів районного бюджету станом на 29.09.16

Аналіз виконання доходів районного буджету станом на 22.09.16

Інформація про використання коштів районного бюджету станом на 22.09.16

Хустська районна рада друге засідання шостої сесії VІI скликання від 21 вересня 2016 року

Аналіз виконання доходів районного буджету станом на 14.09.16

Інформація про використання коштів районного бюджету станом на 14.09.16

Аналіз виконання доходів районного буджету станом на 01.09.16

Інформація про використання коштів районного бюджету станом на 01.09.16

Аналіз виконання доходів районного буджету станом  на 15.08.16

Інформація про використання коштів районного бюджету станом на 15.08.16

Аналіз виконання доходів районного буджету станом на 08.08.16

Інформація про використання коштів районного бюджету станом на 08.08.16

Хустська районна рада засідання шостої  сесії VІI скликання від 16 серпня  2016 року

Аналіз виконання доходів районного буджету станом на 01.08.16

Інформація про використання коштів районного бюджету станом на 01.08.16

Аналіз виконання доходів районного буджету ст. на 25.07.16

Інформація про використання коштів районного бюджету станом на 25.07.2016 р.

Аналіз виконання доходів районного буджету ст. на 30.06.16

Інформація про використання коштів районного бюджету ст 30.06.16

Аналіз виконання доходів районного буджету ст. на 11.07.16

Інформація про використання коштів районного бюджету ст 11.07.16

Хустська  районна рада друге засідання четвертої сесії VІI скликання  від 23 червня 2016 року

Аналіз виконання доходів районного буджету ст. на 22.06.16

Інформація про використання коштів районного бюджету ст 22.06.16

Аналіз виконання доходів районного буджету ст. на 14.06.16

Інформація про використання коштів районного бюджету ст 14.06.16

Аналіз виконання доходів районного буджету ст. на 07.06.16

Інформація про використання коштів районного бюджету ст 07.06.16

Аналіз виконання доходів районного буджету ст. на 01.06.16

Інформація про використання коштів районного бюджету ст 01.06.16

Аналіз виконання доходів районного буджету ст. на 23.05.16

Інформація про використання коштів районного бюджету ст 23.05.16

Аналіз виконання доходів районного буджету ст. на 17.05.16

Інформація про використання коштів районного бюджету ст 17.05.16

Аналіз виконання доходів районного буджету ст. на 01.05.16

Інформація про використання коштів районного бюджету ст 01.05.16

Аналіз виконання доходів районного буджету ст. на 25.04.16

Інформація про використання коштів районного бюджету ст 25.04.16

Аналіз виконання доходів районного буджету ст. на 18.04.16

Інформація про використання коштів районного бюджету ст 18.04.16

Аналіз виконання доходів районного буджету ст. на 11.04.16

Інформація про використання коштів районного бюджету ст 11.04.16

Аналіз виконання доходів районного буджету ст. на 01.04.16

Інформація про використання коштів районного бюджету ст 01.04.16

Аналіз виконання доходів районного буджету ст. на 28.03.16

Інформація про використання коштів районного бюджету ст 28.03.16

Аналіз виконання доходів районного буджету ст. на 22.03.16

Інформація про використання коштів районного бюджету ст 22.03.16

Аналіз виконання доходів районного буджету ст. на 09.03.16

Інформація про використання коштів районного бюджету ст 09.03.16

Аналіз виконання доходів районного буджету ст. на 29.02.16

Інформація про використання коштів районного бюджету ст 29.02.16 

Інформація про використання коштів районного бюджету станом на 22.02.2016 р

Аналіз виконання доходів районного буджету ст. на 22.02.16

Інформація про використання коштів районного бюджету ст 15.02.16

Інформація про використання коштів районного бюджету ст 01.02.16

Аналіз виконання доходів районного буджету ст. на 15.02.16

Аналіз виконання доходів районного буджету ст. на 01.02.16

Інформація про використання коштів районного бюджету станом на 04.01.2016

Аналіз використання коштів районного бюджету станом на 04.01.2016

Аналіз використання коштів районного бюджету станом на 21.12.2015

Інформація про використання коштів районного бюджету станом на 21.12.2015

Аналіз використання коштів районного бюджету станом на 14.12.2015

Інформація про використання коштів районного бюджету станом на 14.12.2015

Аналіз використання коштів районного бюджету станом на 07.12.2015 року 

Інформація про використання коштів районного бюджету станом на 07.12.201 року 

Аналіз використання коштів районного бюджету станом на 30.11.2015

Інформація про використання коштів районного бюджету станом на 30.11.2015

Аналіз використання коштів районного бюджету станом на 23.11.2015

Інформація про використання коштів районного бюджету станом на 23.11.2015

Аналіз використання коштів районного бюджету станом на 16.11.2015

Інформація про використання коштів районного бюджету станом на 16.11.2015

Аналіз використання коштів районного бюджету станом на 09.11.2015

Інформація про використання коштів районного бюджету станом на 09.11.2015

Аналіз використання коштів районного бюджету станом на 02.11.2015

Інформація про використання коштів районного бюджету станом на 02.11.2015

Аналіз використання коштів районного бюджету станом на 26.10.2015

Інформація про використання коштів районного бюджету станом на 26.10.2015

Аналіз використання коштів районного бюджету станом на 19.10.2015

Інформація про використання коштів районного бюджету станом на 19.10.2015

Аналіз використання коштів районного бюджету станом 

Інформація про використання коштів районного бюджету станом на 12.10.2015

Інформація про використання коштів районного бюджету станом на 05.10.2015

Аналіз використання коштів районного бюджету станом на 05.10.2015 

Інформація про використання коштів районного бюджету станом на 28.09.2015

Аналіз використання коштів районного бюджету станом на 28.09.2015 

Інформація про використання коштів районного бюджету станом на 21.09.2015

Аналіз використання коштів районного бюджету станом на 21.09.2015 

Інформація про використання коштів районного бюджету станом на 14.09.2015

Аналіз використання коштів районного бюджету станом на 14.09.2015

Аналіз використання коштів районного бюджету станом на 07.09.2015

Аналіз використання коштів районного бюджету станом на 07.09.2015

Інформація про використання коштів районного бюджету станом на 07.09.2015

Інформація про використання коштів районного бюджету станом на 07.09.2015

Аналіз використання коштів районного бюджету станом на 31.08.2015

Аналіз використання коштів районного бюджету станом на 31.08.2015

Інформація про використання коштів районного бюджету станом на 31.08.2015

Інформація про використання  коштів районного бюджету станом на 31.08.2015

Аналіз використання коштів районного бюджету станом на 25.08.2015

Аналіз використання коштів районного бюджету станом на 25.08.2015

Інформація про використання коштів районного бюджету станом на 25.08.2015

Інформація про використання коштів районного бюджету станом на 25.08.2015

Аналіз використання коштів районного бюджету станом на 17.08.2015

Аналіз використання коштів районного бюджету станом на 17.08.2015

Інформація про використання коштів районного бюджету станом на 17.08.2015

Інформація про використання коштів районного бюджету станом на 17.08.2015

Аналіз використання коштів районного бюджету станом на 10.08.2015

Аналіз використання коштів районного бюджету станом на 10.08.2015

Інформація про використання коштів районного бюджету станом на 10.08.2015

Інформація про використання коштів районного бюджету станом на 10.08.2015

Аналіз використання коштів районного бюджету станом на 31.07.2015

Аналіз використання коштів районного бюджету станом на 31.07.2015

Інформація про використання коштів районного бюджету станом на 31.07.2015

Інформація про використання коштів районного бюджету станом на 31.07.2015

Аналіз використання коштів районного бюджету станом на 27.07.2015

Аналіз використання коштів районного бюджету станом на 27.07.2015

Інформація про використання коштів районного бюджету станом на 27.07.2015

Інформація про використання коштів районного бюджету станом на 27.07.2015

Аналіз використання коштів районного бюджету станом на 20.07.2015

Аналіз  використання коштів районного бюджету станом на 20.07.2015

Аналіз використання коштів районного бюджету станом на 08.06.2015

Аналіз використання коштів районного бюджету станом  на 08.06.2015

Інформація про використання коштів районного бюджету станом на 02.06.2015

Інформація про використання коштів районного бюджету станом  на 02.06.2015

Аналіз використання коштів районного бюджету станом на 02.06.2015

Аналіз використання коштів районного бюджету станом на 02.06.2015

Інформація про використання коштів районного бюджету станом на 25.05.2015

Інформація про використання коштів районного бюджету станом  на 25.05.2015

Аналіз використання коштів районного бюджету станом на 25.05.2015

Аналіз використання коштів районного бюджету станом  на 25.05.2015

Інформація про використання коштів районного бюджету станом на 18.05.2015

Інформація про використання коштів районного бюджету станом  на 18.05.2015

Аналіз використання коштів районного бюджету станом на 18.05.2015

Аналіз використання коштів районного бюджету станом на 18.05.2015

Аналіз використання коштів районного бюджету станом на 13.05.2015

Аналіз використання коштів районного бюджету станом  на 13.05.2015

інформація про використання коштів районного бюджету станом на 13.05.2015

Інформація про використання коштів районного бюджету станом  на 13.05.2015

Аналіз використання коштів районного бюджету станом на 06.05.2015

Аналіз використання коштів районного бюджету станом на 06.05.2015

Інформація про використання коштів районного бюджету станом на 06.05.2015

Інформація про використання коштів районного бюджету станом на 06.05.2015

Аналіз використання коштів районного бюджету станом на 27.04.2015

Аналіз використання коштів районного бюджету станом 

Інформація про використання коштів районного бюджету станом на 27.04.2015
Інформація про використання коштів районного бюджету станом на 20.04.2015
Аудиторський звіт
Аналіз використання коштів районного бюджету станом на 06.04.2015

Аналіз використання коштів районного бюджету станом  на 06.04.2015 

 
Виконання районного бюджету Хустського району за 2014 рік
Мсцеві податки та збори

Виконання бюджету за 9 місяців 2014 року

За січень – вересень 2014 року до загального фонду бюджету району у частині податків, зборів (обов’язкових платежів) надійшло доходів у сумі 17383,5 тис.грн. і становить 107,1 відсотка уточнених планових надходжень 16234,0 тис.грн., що на 1,7 відсотка або на 296,0 тис.грн. більше, ніж за відповідний період 2013 року, у зв’язку із збільшенням надходжень по податку на доходи фізичних осіб на 471,0 тис.грн.

Розрахункові показники доведені Міністерством фінансів України на січень – вересень 2014 року з урахуванням змін по надходженню доходів, що враховуються при визначенні обсягу міжбюджетних трансфертів (1 кошика) виконано на 102,6 відсотка (уточнений план – 13730,7 тис.грн., факт 14045,5 тис.грн.).

Районний бюджет виконано на 104 відсотка, при уточненому плані 9262,3 тис.грн. фактично надійшло 9634,8 тис.грн., селищний бюджет – на 116,9 відсотка, при уточненому плані 1265,6 тис.грн. фактично надійшло 1479,5 тис.грн., сільські бюджети – на 109,9 відсотка, при уточненому плані 5706,1 тис.грн. фактично надійшло 6269,2 тис.грн.. В розрізі бюджетів не забезпечено виконання по 3- х сільських бюджетах :

- с.Крайниково – 92,4 відсотка, при уточненому плані 103,6 тис.грн. фактично надійшло 95,7 тис.грн. (- 7,9 тис.грн.). Відповідно до п.4.ст.98 Бюджетного кодексу України до формульного розрахунку обсягу доходів І кошика відповідного бюджету враховуються надходження за три бюджетні періоди ( 2011р. – 63,4 тис.грн, 2012р. – 89,9 тис.грн., 2013р. – 108,5 тис.грн.). Уточнені розрахункові показники 115,1 тис.грн., доведені Міністерством фінансів України сільському бюджету с.Крайниково на 2014 рік по надходженню доходів, що враховуються при визначенні обсягу міжбюджетних трансфертів ( 1 кошика ) становлять 106,1 відсотка до фактичних надходжень 2013 року або більше на 6,6 тис.грн. Мінімальна заробітна плата за 2014рік до 2013 року зросла на 5,6 відсотка. Порівнюючи фактичні надходження за 9 місяців 2014 року податку на доходи фізичних осіб у сумі 68,1 тис.грн. з відповідним періодом 2013 року ( 77,5 тис.грн.) спостерігається зменшення на 9,4 тис.грн., за рахунок зменшення фонду оплати праці (оплата праці тільки в розмірі мінімальної зарплати) по ТОВ «Тиса - Транс», а саме зменшення перерахування до бюджету податку на доходи фізичних осіб до 9 місяців минулого року на 14,9 тис.грн.(9 міс. 2013 р. – 24,1 тис.грн.,         9 міс.2014р. – 9,2 тис.грн.). По основному платнику до сільського бюджету - управлінню освіти, молоді і спорту райдержадміністрації за 9 місяців 2014 року надійшло податку (25 %) у сумі 32,9 тис.грн. що більше до 9 місяців 2013року (27,4 тис.грн.) на 5,5 тис.грн. 

читати повністю

Місцеві податки та збори
Виконання бюджету за 2013 рік

Протягом 2013 року до загального фонду бюджету району у частині податків, зборів (обов’язкових платежів) надійшло доходів у сумі 23247,3 тис.грн. і становить 101,5 відсотка уточнених планових надходжень 22897,9 тис.грн., що на 6,4 відсотка або на 1400,7 тис.грн. більше, ніж за 2012 рік, у зв’язку із збільшенням надходжень по податку на доходи фізичних осіб на 1320,2 тис.грн. та використання лісових ресурсів місцевого значення на 144,8 тис.грн. та інших надходжень на 77,2 тис. грн..

Розрахункові показники доведені Міністерством фінансів України на 2013 рік по надходженню доходів, що враховуються при визначенні обсягу міжбюджетних трансфертів (1 кошика) виконано на 98,2 відсотка (план –18961,7 тис.грн., факт 18611,6 тис.грн.), затверджені місцевими радами з урахуванням змін виконано 98,1 відсотка (уточнений план 18975,4 тис.грн.).

Виконання затвердженого плану доходів загального фонду бюджету Хустського району за 2013 рік не забезпечено по районному бюджету (98,7 % -160,4 тис.грн.), за рахунок невиконання планових надходжень  по податку на доходи фізичних осіб на 233,3 тис. грн., що призвело до виконання планового показника цього платежу в цілому по району на 98,1 відсотка, або недоотримані кошти на загальну суму 357,4 тис.грн.

читати повністю

Місцеві податки та збори
Виконання бюджету за 9 місцяів 2013 року

За січень – вересень 2013 року до загального фонду бюджету району у частині податків, зборів (обов’язкових платежів) надійшло доходів у сумі 17087,5 тис.грн. і становить 104,6 відсотка уточнених планових надходжень 16342,4 тис.грн., що на 6,6 відсотка або на 1057,4 тис.грн. більше, ніж за відповідний період 2012 року, у зв’язку із збільшенням надходжень по податку на доходи фізичних осіб на 1002,4 тис.грн. та використання лісових ресурсів місцевого значення на 96,0 тис.грн.

Розрахункові показники доведені Міністерством фінансів України на січень – вересень 2013 року по надходженню доходів, що враховуються при визначенні обсягу міжбюджетних трансфертів (1 кошика) виконано на 99,8 відсотка (план – 13628,2 тис.грн., факт 13600,3 тис.грн.), затверджені місцевими радами з урахуванням змін виконано 99,7 відсотка (уточнений план 13635,1тис.грн.). За рахунок надходжень 1 кошика за 9 місяців спрямовано 2 сільськими радами на виплату заробітної плати 6,9 тис.грн. (Крайниково 3,6 тис.грн., Бороняво – 3,3 тис.грн.).

читати повністю

Місцеві податки та збори
 
Виконання бюджету за І-ше півріччя 2013 року

Аналітичні матеріали

За січень – червень 2013 року до загального фонду бюджету району у частині податків, зборів (обов’язкових платежів) надійшло доходів у сумі 11952,3 тис.грн. і становить 117,3 відсотка планових надходжень 10193,6 тис.грн., що на 18,5 відсотка або на 1867,4 тис.грн. більше, ніж за відповідний період 2012 року, у зв»язку із збільшенням надходжень по податку на доходи фізичних осіб на 1681,0 тис.грн. ( за рахунок поданих декларацій та виплатою в червні місяці відпускних працівникам освіти) та збільшення надходжень плати за землю на 102,5 тис.грн. і використання лісових ресурсів місцевого значення на 103,5 тис.грн.

Розрахункові показники доведені Міністерством фінансів України на січень – червень 2013 року по надходженню доходів, що враховуються при визначенні обсягу міжбюджетних трансфертів ( 1 кошика ) виконано на 114 відсотків (план – 8589,9 тис.грн., факт 9795,6 тис.грн.).

 

Виконання затвердженого плану доходів загального фонду бюджету Хустського району за січень – червень 2013 року забезпечено по всіх місцевих бюджетах за винятком села Рокосово, яке не забезпечило виконання планового показника загального фонду на 68,2 тис.грн. за рахунок невиконання надходжень платежів за користування надрами місцевого значення на 84,8 тис.грн., що призвело до виконання планового показника цього платежу в цілому по району на 66,4 відсотка, або недоотримані кошти на загальну суму 84,0 тис.грн. Невиконання за рахунок відсутності видобутку корисних копалин у 2013 році по Дочірному підприємству «Управління промислових підприємств адміністрації залізничного транспорту України» ( Королівське кар»єроуправління). За звітний період поточного року підприємство сплатило 4,9 тис.грн., за відповідний період минулого року - 91,2 тис.грн., а саме зменшилися надходження на 86,3 тис.грн. 

 

читати повністю

 

Місцеві податки та збори

 

Виконання бюджету за 2012 рік

Ааналітичні матеріали

За 2012 рік до загального фонду бюджету Хустського району у частині податків, зборів (обов’язкових платежів) надійшло доходів у сумі 21846,6тис.грн. і становить 102,4 відсотка виконання уточнених планових надходжень 21330,6 тис.грн., що на 10,8 відсотка або на 2131,9 тис.грн. більше, ніж за 2011 рік, у зв»язку із збільшенням надходжень по податку на доходи фізичних осіб на 2482,2 тис.грн.

До річних розрахункових показників, доведених Міністерством фінансів України, виконання надходжень становить 95,3 відсотка.

Розрахункові показники доведені Міністерством фінансів України на 2012 рік по надходженню доходів, що враховуються при визначенні обсягу міжбюджетних трансфертів (1 кошика) виконано на 98,8 відсотка, або менше на 203,7 тис.грн. (план 17513,1 тис.грн., факт 17309,4 тис.грн.). Причинами невиконання є:

 - заборгованість на 01.01.2013р. у сумі 55,5 тис.грн по виплаті заробітної плати ДП « Сокирницький цеолітовий завод».;

 - недоїмка по податку на доходи фізичних осіб – 105,1 тис.грн.;

 - по ТОВ ”Липчанблок” - місячний фонд заробітної плати якого складав більше 140 тис.грн., у 2011 році практично не виробляв продукцію, у минулому 2012 і на початок 2013 року має залишок нереалізованої продукції на складах більше 1 млн.шт. цегельних блоків. Це спричинило відповідно недоотримання в минулому році нарахувань на заробітну плату із загальної суми більше 700 тис.грн..

читати повністю

 

Місцеві податки та збори

 

Виконання бюджету за 9 місяців 2012 року

Аналітичні матеріали

За січень – вересень 2012 року до загального фонду бюджету району у частині податків, зборів (обов’язкових платежів) надійшло доходів у сумі 16030,1тис.грн. і становить 108 відсотків виконання уточнених планових надходжень 14838,7 тис.грн., що на 12,5 відсотка або на 1775,6 тис.грн. більше, ніж за відповідний період 2011 року, у зв»язку із збільшенням надходжень по податку на доходи фізичних осіб на 2044,6 тис.грн.

До річних розрахункових показників, доведених Міністерством фінансів України, виконання надходжень становить 69,9 відсотка, до затверджених органами місцевого самоврядування – 77 відсотків, при нормі 75 відсотків.

Розрахункові показники доведені Міністерством фінансів України на січень - вересень 2012 року по надходженню доходів, що враховуються при визначенні обсягу міжбюджетних трансфертів ( 1 кошика ) виконано на 100,7 відсотка (план – 12516,6 тис.грн., факт 12607,0 тис.грн.).

Виконання затвердженого плану доходів загального фонду бюджету Хустського району за 9 місяців 2012 року забезпечено в розрізі усіх дохідних джерел та місцевих бюджетів. Районний бюджетвиконано на 100,4 відсотка, при плані 8503,2 тис.грн. фактично надійшло 8541,2 тис.грн., селищнийбюджет – на 117,9 відсотка, при плані 1134,4 тис.грн. фактично надійшло 1337,7 тис.грн., сільські бюджети – на 118,3 відсотка, при уточненому плані 5201,0 тис.грн. фактично надійшло 6151,2 тис.грн..

читати повністю

Місцеві податки та збори

Виконання бюджету за І квартал 2012 року

Аналітичні матеріали

За січень – березень 2012 року до загального фонду бюджету району у частині податків, зборів (обов’язкових платежів) надійшло доходів у сумі 4778,3 тис.грн. і становить 114,1 відсотка планових надходжень 4188,0 тис.грн., що на 11,7 відсотка або на 502,4 тис.грн. більше, ніж за відповідний період 2011 року, у зв»язку із збільшенням надходжень по податку на доходи фізичних осіб на 656,0 тис.грн.

До річних розрахункових показників, доведених Міністерством фінансів України, виконання становить 20,8 відсотка, до затверджених органами місцевого самоврядування -  23 відсотка, при нормі 25 відсотків.

Розрахункові показники доведені Міністерства фінансів України на січень - березень 2012 року по надходженню доходів, що враховуються при визначенні обсягу міжбюджетних трансфертів ( 1 кошика ) виконано на 104,1 відсотка (план – 3606,9 тис.грн., факт 3753,1 тис.грн.).

Виконання затвердженого плану доходів загального фонду бюджету Хустського району за перший квартал 2012 року забезпечено в розрізі усіх дохідних джерел та адміністративно - територіальних одиницях, за винятком 2-х сіл: Вільшани - 95,9 відсотка ( план – 84,9 тис.грн. факт – 81,5 тис.грн.) та Забрідь - 99,5 відсотка ( план – 28,3 тис.грн. факт – 28,2 тис.грн.). Районний бюджет виконано на 104,1 відсотка, при плані 2461,0 тис.грн. фактично надійшло 2562,3 тис.грн., селищний бюджет – на 116,5 відсотка, при плані 319,5 тис.грн. фактично надійшло 372,2 тис.грн., сільські бюджети – на 131 відсоток, при плані 1407,5 тис.грн. фактично надійшло 1843,8 тис.грн..

Враховуючи виконання загального фонду у цілому по району за січень – березень поточного року на 114,1 відсотка, спостерігається не забезпеченість виконання окремими сільськими радами по платежах.

Виконання плану звітного періоду по податку на доходи фізичних осіб становить 103,9 відсотка. Із 27 адміністративно – територіальних одиниць виконання не забезпечено по 10 –х сільських бюджетах, а саме по селах: Березово ( 98,8%), Вільшани (91,3%), Горінчево ( 93,1%,), Данилово ( 89,1%), Кошелево (98,8%), Липовець ( 96%), Монастирець ( 99,9%), Сокирниця ( 87%), Стеблівка (97,9%), Вишково( 99,4%).

Податок на прибуток підприємств комунальної власності виконано на 105,7 відсотка, при плані на січень – березень поточного року 1,6 тис.грн. надійшло 1,7 тис.грн. В порівнянні з 1 кварталом 2011 року обсяги надходжень податку на прибуток в цілому по району зменшились на 0,7 тис.грн.

По збору за спеціальне використання лісових ресурсів місцевого значення надійшло 23,2 тис.грн. В порівнянні з 1 кварталом 2011 року обсяги надходжень податку в цілому по району зросли в 1,8 рази або на 10,3 тис.грн., в той же час недоїмка станом на 01.04.2012 року становить 11,9 тис.грн.

За січень – березень 2012 року по платі за користування надрами місцевого значеннянадходження становлять 195,2 тис.грн., що більше від фактичних надходжень відповідного періоду минулого року на 23,4 відсотка або на 37,0 тис.грн. (завантажити повністю)

Надходження місцевих податків і зборів за 2011 рік по спеціальному фонду

Виконання бюджету за 2011 рік

Протягом 2011 року в районі мобілізовано податків і зборів (обов’язкових платежів) до бюджетів усіх рівнів 41141,9 тис. грн., що менше 2010 року на 6,6 відсотка або 2914,9 тис. грн.

Надходження доходів до державного бюджету складають 13372,5 тис. грн., що менше 2010 року на 3177,4 тис.грн. Спад надходжень до 2010 року становить 19,2 відсотка.

Надходження доходів до місцевих бюджетів складають 27769,4 тис. грн., що більше 2010 року на 0,9 відсотка або 262,5 тис.грн.

За 2011 рік до загального фонду бюджету району у частині податків, зборів (обов’язкових платежів) надійшло доходів у сумі 19714,5 тис.грн. і становить 99,7 відсотка до планових надходжень 19770,4 тис.грн., що на 12,4 відсотка або на 2177,4 тис.грн. більше, ніж за 2010 рік, у зв'язку із збільшенням надходжень по податку на доходи фізичних осіб на 1251,3тис.грн., платі за землю на 360,8 тис.грн. та платі за користування надрами для видобування корисних копалин місцевого значення на 187,0 тис.грн.

 

До річних розрахункових показників, доведених Міністерством фінансів України, виконання становить 96,9 відсотка, до затверджених органами місцевого самоврядування – 99,7 відсотка.

Розрахункові показники доведені Міністерством фінансів України на  2011 рік по надходженню доходів, що враховуються при визначенні обсягу міжбюджетних трансфертів ( 1 кошика ) виконано на 93,6 відсотка (план – 15731,7 тис.грн., факт 14726,3 тис.грн. – 1005,4 тис.грн). За рахунок заборгованості на 01.01.2012 р. по виплаті заробітної плати ДП « Сокирницький цеолітовий завод» 248,0 тис.грн. та недоїмки по податку на доходи найманих працівників – 259,5 тис.грн. бюджет району недоотримав коштів у сумі 198,5 тис.грн.. Для забезпечення виконання розрахункових показників, доведених Міністерством фінансів України на 2011 рік, в районі відсутні платники які б могли забезпечити надходження доходів 1 кошика у сумі 806,9 тис.грн..

Розрахункові показники доведені Міністерством фінансів України на  2011 рік по надходженню доходів, що не враховуються при визначенні обсягу міжбюджетних трансфертів ( 2 кошика ) виконано на 108,3 відсотка (план – 4605,9 тис.грн., факт 4988,3 тис.грн. – 1005,4 тис.грн).

Виконання уточненого плану доходів загального фонду бюджету Хустського району за 2011 рік не забезпечено у 5 адміністративно - територіальних одиницях, та районному бюджеті. Районнийбюджет виконано на 95,3 відсотка, при плані 10748,2 тис.грн. фактично надійшло 10241,7 тис.грн., селищний бюджет – на 104,6 відсотка, при плані 1546,2 тис.грн. фактично надійшло 1617,1 тис.грн., сільські бюджети – на 105,1 відсотка, при уточненому плані 7476,0 тис.грн. фактично надійшло 7855,7 тис.грн..

У розрізі дохідних джерел загального фонду за підсумками 2011 року не забезпечено виконання планових завдань по 2 – х платежах, а саме по: 

- податку на доходи фізичних осіб, при плані 15807,9 тис.грн. надійшло 14774,9 тис.грн. ( 93,5 відсотків або менше на 933 тис.грн.). До минулого року обсяги надходжень в цілому по району зросли на 9,3 відсотка або на 1251,3 тис.грн.;

- реєстраційному збору за проведення державної реєстрації юридичних та фізичних осіб – підприємців, при плані 14,0 тис.грн. надійшло 11,5 тис.грн. ( 82,1 відсотків або менше на 2,5 тис.грн.). До минулого року обсяги надходжень в цілому по району зменшилися на 25,2 відсотка або на 3,9 тис.грн..(завантажити текст повністю)

 

Надходження місцевих податків і зборів станом на 01.10.2011 року по спеціальному фонду

Аналітичні матеріали

За січень – вересень 2011 року до загального фонду бюджету району у частині податків, зборів (обов’язкових платежів) надійшло доходів у сумі 14254,5 тис.грн. і становить 105,7 відсотка до планових надходжень 13490,6 тис.грн., що на 12 відсотків або на 1532,6 тис.грн. більше, ніж за відповідний період 2010 року, у зв'язку із збільшенням надходжень по податку на доходи фізичних осіб на 672,1тис.грн., платі за землю на 451,5 тис.грн. та платі за користування надрами для видобування корисних копалин місцевого значення на 69,3 тис.грн.

До річних розрахункових показників, доведених Міністерством фінансів України, виконання становить 70,1 відсотка, до затверджених органами місцевого самоврядування – 75,1 відсотка, при нормі 75 відсотків.

Розрахункові показники доведені Міністерством фінансів України на січень - вересень 2011 року по надходженню доходів, що враховуються при визначенні обсягу міжбюджетних трансфертів ( 1 кошика ) виконано на 92,9 відсотка (план – 11282,4 тис.грн., факт 10476,3 тис.грн.  – 806,1 тис.грн).

Виконання уточненого плану доходів загального фонду бюджету Хустського району за 9 місяців 2011 року забезпечено у всіх адміністративно - територіальних одиницях, за винятком районного бюджету. Районний бюджет виконано на 94,9 відсотка, при плані 7715,8 тис.грн. фактично надійшло 7324,2 тис.грн., селищний бюджет – на 108,5 відсотка, при плані 1091,6 тис.грн. фактично надійшло 1184,3 тис.грн., сільські бюджети – на 122,7 відсотка, при уточненому плані 4683,1 тис.грн. фактично надійшло 5745,9 тис.грн.

Місцеві податки та збори по загальному та спеціальному фонду станом на 01.07.11

Ааналітичні матеріали

За січень – червень 2011 року до загального фонду бюджету району у частині податків, зборів (обов’язкових платежів) надійшло доходів у сумі 8975,9 тис.грн. і становить 108,5 відсотка до планових надходжень 8271,6 тис.грн., що на 13,5 відсотка або на 1068,5 тис.грн. більше, ніж за відповідний період 2010 року, у зв»язку із збільшенням надходжень по податку на доходи фізичних осіб на 434,2 тис.грн., платі за землю на 595,2 тис.грн. та платі за користування надрами для видобування корисних копалин місцевого значення на 68,5 тис.грн.

До річних розрахункових показників, доведених Міністерством фінансів України, виконання становить 44,1 відсотка, до затверджених органами місцевого самоврядування – 47,4 відсотка, при нормі 50 відсотків.

Розрахункові показники доведені Міністерством фінансів України на січень - червень 2011 року по надходженню доходів, що враховуються при визначенні обсягу міжбюджетних трансфертів ( 1 кошика ) виконано на 94,2 відсотка (план – 6976,7 тис.грн., факт 6569,9 тис.грн.).

Виконання затвердженого плану доходів загального фонду бюджету Хустського району за перше півріччя 2011 року забезпечено у всіх адміністративно - територіальних одиницях, за винятком районного бюджету та села Олександрівка ( 92,5 відсотка, план – 44,7 тис.грн. факт – 41,4 тис.грн. ). Районний бюджет виконано на 97,3 відсотка, при плані 4780,9 тис.грн. фактично надійшло 4652,2 тис.грн., селищний бюджет – на 104,2 відсотка, при плані 684,2 тис.грн. фактично надійшло 712,8 тис.грн., сільські бюджети – на 128,7 відсотка, при плані 2806,5 тис.грн. фактично надійшло 3610,9 тис.грн..

Місцеві податки та збори, що надійшли до бюджету Хустського району за І квартал 2011 року

Аналітичні матеріали

За січень – березень 2011 року до загального фонду бюджету району у частині податків, зборів (обов’язкових платежів) надійшло доходів у сумі 4275,9 тис.грн. і становить 110,4 відсотка планових надходжень 3871,7 тис.грн., що на 5,4 відсотка або на 218,9 тис.грн. більше, ніж за відповідний період 2010 року, у зв»язку із збільшенням надходжень по податку з доходів фізичних осіб на 285,7 тис.грн.

До річних розрахункових показників, доведених Міністерством фінансів України, виконання на 21 відсотка, до затверджених органами місцевого самоврядування - на 22,6 відсотка, при нормі 25 відсотків.

Розрахункові показники доведені Міністерства фінансів України на січень - березень 2011 року по надходженню доходів, що враховуються при визначенні обсягу міжбюджетних трансфертів ( 1 кошика ) виконано на 93,6 відсотка (план – 3273,2 тис.грн., факт 3062,9 тис.грн.). Порівнюючи планові та фактичні показники з відповідним періодом минулого року спостерігається велика різниця в їх збільшенні, а саме:

- плановий показник зріс на 38,6 % (січень - березень 2010р. – 2361,0 тис.грн., січень - березень 2011р. – 3273,2 тис.грн.),

- фактичні надходження зросли на 10,6 % (січень - березень 2010р. – 2770,0 тис.грн., січень - березень 2011р. – 3062,9 тис.грн.).

Для забезпечення планового показника доведеного Міністерства фінансів України на території району відсутня база до оподаткування. Річні розрахункові показники 1 кошика, доведені Міністерством фінансів України, збільшено до фактичних надходжень 2010 року на 17,1 відсотка. Податок на доходи фізичних осіб - 15672,4 тис.грн.( без фіксованого податку ) є основним податком складу доходів, що враховуються при визначенні обсягу міжбюджетних трансфертів, а саме складає 99,6 відсотка річних планових надходжень 1 кошика і становить 17,2 відсотка росту до фактичних надходжень 2010 року (13368,5 тис.грн.) В той же час річний фонд заробітної плати бюджетних установ району 115296,1 тис.грн. збільшився до факту минулого року 111425,9 тис.грн. на 3,5 відсотка.

Виконання затвердженого плану доходів загального фонду бюджету Хустського району за перший квартал 2011 року забезпечено у всіх адміністративно - територіальних одиницях, за винятком районного бюджету та села Олександрівка ( 93,5 відсотка, план – 21,3 тис.грн. факт – 19,9 тис.грн. ). Районний бюджет виконано на 94,4 відсотка, при плані 2243,3 тис.грн. фактично надійшло 2118,1 тис.грн., селищний бюджет – на 102,9 відсотка, при плані 332,0 тис.грн. фактично надійшло 341,6 тис.грн., сільські бюджети – на 140,1 відсотка, при плані 1296,4 тис.грн. фактично надійшло 1816,3 тис.грн..

У розрізі дохідних джерел загального фонду за підсумками першого кварталу не забезпеченовиконання планових завдань по податку на доходи фізичних осіб, при плані 3296,5 тис.грн. надійшло 3081,7 тис.грн. ( 93,5 відсотків або менше на 214,7 тис.грн.). До минулого року обсяги надходжень в цілому по району зросли на 10,2 відсотка або на 285,7 тис.грн.

Враховуючи виконання загального фонду у цілому по району за січень – березень поточного року на 110,4 відсотка, спостерігається не забезпеченість виконання  окремими сільськими радами по платежах (завантажити текст повністю).

Надходження місцевих податків та зборівдо бюджету Хустського району за 2010 рік

ВИКОНАННЯ БЮДЖЕТУ ЗА 2010 РІК

 За 2010 рік до загального фонду бюджету району у частині податків, зборів (обов’язкових платежів) надійшло доходів у сумі 19104,9 тис. грн. і становить 103,6 відсотка уточнених планових надходжень 18447,5 тис. грн., що на 12,1 відсотків або на 2069,5 тис. грн. більше, ніж за 2009 рік, у зв»язву із збільшенням надходжень по податку з доходів фізичних осіб на 1817,4 тис. грн.

До річних розрахункових показників, доведених Міністерством фінансів України, виконання на 102,7 відсотків, до затверджених органами місцевого самоврядування - на 104,3 відсотків.

Розрахункові показники доведені Міністерства фінансів України на 2010 рік по надходженню доходів, що враховуються при визначенні обсягу міжбюджетних трансфертів ( 1 кошика ) виконано на 102,6 відсотка (план – 15982,5 тис. грн., факт 16393,8тис.грн.), затверджені органами місцевого самоврядування з урахуванням змін (16037,3 тис. грн.) виконано на 102,2 відсотка.

Доходів, що не враховуються при визначенні обсягів міжбюджетних трансфертів ( ІІ кошик) протягом 2010 року отримано у сумі 2711,0 тис. грн., що більше від доведених Міністерством фінансів України ( 2616,4 тис. грн.) на 94,6 тис. грн, або на 3,6 відсотка.

Відповідно до пункту 7 статті 78 Бюджетного кодексу України за 2010 рік рішеннями сесій селищної та сільських рад спрямовано на видатки загального фонду надпланові надходження у сумі 130,3 тис. грн., у тому числі по:

- надходженню доходів, що враховуються при визначенні обсягу міжбюджетних трансфертів ( 1 кошика ) – 54,8 тис. грн.;

- надходженню доходів, які що не враховуються при визначенні обсягу міжбюджетних трансфертів ( 2 кошика ) – 75,5 тис. грн..

Виконання затвердженого плану доходів загального фонду бюджету Хустського району за 2010 рік забезпечено у всіх адміністративно - територіальних одиницях, за винятком 2 сіл, Данилово (88,9 відсотка, план – 175,5 тис. грн. факт – 156,0 тис. грн. ) та Рокосово ( 93,7 відсотка, план – 1546,5 тис. грн. факт – 1449,4 тис. грн. ). Районний бюджет виконано на 102,9 відсотка, при  плані 9351,4 тис. грн. фактично надійшло 9621,2 тис. грн., селищний  бюджет – на 104,9 відсотка, при уточненому плані 1591,8 тис. грн. фактично надійшло 1670,6 тис. грн., сільські бюджети ( 25 бюджетів ) – на 104,1 відсотка, при уточненому плані 7504,2 тис. грн. фактично надійшло 7813,2 тис. грн..

У розрізі дохідних джерел загального фонду за підсумками року не забезпечено виконання планових завдань по двох платежах, а саме по:

- платі за користування надрами місцевого значення, при уточненому річному плані 611,3 тис. грн. надійшло 495,3 тис. грн. ( 81,0 відсотків або менше на 116,0 тис. грн.). До минулого року обсяги надходжень в цілому по району знизилися на 29,5 відсотків або на 207,4 тис. грн. Причиною зменшення є зменшення обсягів видобутку у 2010 році надр місцевого значення підприємствами ТОВ « Липчанблок (с. Липча) ; ПАТ «Хустський кар»єр» та Королівське кар»єроуправління (с.Рокосово)

- державному миту, при уточненому річному плані 47,7 тис. грн. надійшло 47,6 тис. грн. ( 99,7 відсотка або менше на 0,1 тис. грн.). До минулого року обсяги надходжень державного мита в цілому по району знизилися на 34,6 відсотків або на 25,1 тис. грн.

При виконанні загального фонду у цілому по району за 2010 рік на 103,6 відсотка, спостерігається не забезпеченість виконання плану окремими сільськими радами в розрізі платежів.

Виконання уточненого плану на рік по податку з доходів фізичних осіб становить 101,2 відсотка, понад уточнений план надійшло 162,6 тис. грн.. Виконання не забезпечено по 6-х адміністративно – територіальних одиницях, а саме по селищу Вишково ( 98,7 %, - 8,8 тис. грн.) та селах: Бороняво ( 89,8 %, - 12,7 тис. грн.), Данилово ( 73,7 %, - 21,6 тис. грн.), Липовець ( 92,5 %, - 4,0 тис. грн.), Липча ( 87,3 %, - 23,1 тис. грн.)та Рокосово ( 97,2 %, - 11,3 тис. грн.). Головною причиною невиконання надходжень податку є припинення протягом року видобутку корисних копалин  на територіях сіл Липча та Рокосово що призвело до зменшення обсягів виробництва продукції та нарахувань і виплат заробітної плати працівникам ТОВ « Липчанблок », ПАТ «Хустський кар»єр» та Королівського кар»єроуправління .

Порівняно з 2009 роком обсяги надходжень податку зросли на 15,5 відсотка або на 1817,4 тис. грн. Найвищий цей показник є в селах Вільшани ( 37,7 відсотка ) та Крайниково ( 32,0 відсотків ), при цьому у селах Бороняво та Липча відбулося зниження відповідно на 0,9 та 5,2 відсотка.

По платі за використання лісових ресурсів місцевого значення надійшло 125,0 тис.грн. при уточненому плані 49,8 тис.грн.. Порівняно з 2009 роком обсяги надходжень податку зросли в 10,9 рази або на 113,5 тис.грн.. В той же час, податковий борг до місцевих бюджетів по платежу станом на 01 січня 2011 року становить 98,2 тис.грн.

Уточнений план надходжень по платі за землю за 2010 рік виконано на 110,8 відсотка, понад уточнений план надійшло 175,6 тис.грн.. Виконання не забезпечено по 6-ох адміністративно – територіальних одиницях а саме по селах: Бороняво ( 94,2 %, - 1,5 тис.грн.), Вільшани ( 90,8 %, - 0,5 тис.грн.), Данилово ( 72,7 %, - 1,8 тис.грн.), Драгово ( 78,3 %, - 7,7 тис.грн.), Золотарево ( 99,5 %, - 0,1 тис.грн.) та Олександрівка ( 74,9 %, - 2,8 тис.грн.). Порівняно з 2009 роком обсяги надходжень податку зросли на 0,7 відсотка або на 117,8 тис.грн.. Податковий борг по платі за землю станом на 01 січня 2011 року становить 41,9 тис.грн., в наслідок чого бюджет району недоотримав коштів у сумі 38,9тис.грн.(75%).

Місцеві податки і збори виконано на 122,0 відсотків або надійшло на 20,9 тис.грн. більше уточнених річних планових призначень. Виконання забезпечено всіма адміністративно – територіальними одиницями за винятком двох сіл – Іза ( 91,1 %, - 0,6 тис.грн.) та Олександрівка( 84,6 %, - 0,5 тис.грн.). Невиконання в цих селах склалося по коду 16011500 « Збір за видачу дозволу за розміщення об»єктів торгівлі та сфери послуг», за рахунок відсутніх під запланований показник суб»єктів підприємницької діяльності – юридичних та фізичних осіб, які б зверталися за такими дозволами. В порівнянні з 2009 роком обсяги надходжень по місцевих податках і зборах збільшились на 2,8 відсотка або на 3,2 тис. грн.(додаток).

Уточнений річний план надходжень єдиного податку для суб’єктів малого підприємництва виконано на 105,2 відсотка, понад план надійшло 80,2 тис. грн. Виконання не забезпечено по 5- ох адміністративно – територіальних одиницях. Обсяги надходжень єдиного податку в порівнянні з 2009 роком збільшились в цілому по району на 0,4 відсотка або на 7,1 тис. грн

Надходження 4334,3 тис. грн. до спеціального фонду (без власних надходжень та трансфертів ) за січень – грудень 2010 року становлять 109,0 відсотків уточненого річного плану 3974,8 тис. грн., що. Порівнюючи з 2009 роком надходження зросли на 25,8 відсотка, або на 889,3 тис. грн., за рахунок збільшення надходжень коштів до бюджету розвитку у сумі 845,6 тис. грн.

Надходження 2410,1 тис. грн. до бюджету розвитку (без коштів, одержаних із загального фонду ) за 2010 рік становить 100,5 відсотка до уточнених планових призначень 2398,7 тис. грн., а саме  від :

- відчуження майна, що знаходиться у комунальній власності – 462,6 тис. грн.;

- продажу землі несільськогосподарського призначення – 1947,5 тис. грн.

По податку з власників транспортних засобів та інших самохідних машин надходження становлять 1623,8 тис. грн., а саме 125,5 відсотків до уточнених планових призначень. Із 25 сільських та селищного бюджетів виконання не забезпечено тільки в селі Монастирець ( 97,0 %, - 1,5 тис. грн.).

До спеціального фонду бюджету району від відшкодування втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва надійшло за 2010 рік 73,0 тис. грн. або 124,9 відсотків до уточненого річного плану. Порівнюючи з надходженнями 2009 року надходження зменшились на 82,8 відсотка або на 350,7 тис. грн.. При планових призначеннях у селі Бороняво 7,3 тис. грн. надходження за рік відсутні.

Надходження коштів до фонду охорони навколишнього середовища за січень - грудень 2010оку в цілому по району склали 28,7 тис. грн., що становить 127,3 відсотка до уточненого планових призначень. В порівнянні з 2009 роком надходження зросли на 2,8 тис. грн.

Протягом 2010 року органами місцевого самоврядування  пільги зі сплати податків і зборів рішеннями сесій не надавались.

Протягом 2010 року обсяг податкового боргу з податків, зборів ( обов’язкових платежів ) до місцевого бюджету у порівнянні з початком 2010 року збільшився в 7,4 рази, або на 3488,4 тис. грн. і становить на 1 січня 2011р. 4030,3 тис. грн., в основному за рахунок збільшення недоїмки по податку з доходів фізичних осіб на 3445,9 тис. грн..

Найбільшу питому вагу в структурі заборгованості за податковими зобов’язаннями по основних платежах до місцевого бюджету займають податок з доходів фізичних осіб – 95,8 відсотка ( 3860,3 тис. грн.), збір за використання лісових ресурсів місцевого значення – 2,4 відсотків ( 98,2 тис. грн.) та плата за землю – 1,4 відсотка ( 41,9 тис. грн.).

Спостерігається зменшення боргу у 2010 році на 113,2 тис. грн. по податку з доходів фізичних осіб по ДП “ Хустське ЛДГ ” ( 78,6 тис. грн. станом на 01.01.2011р) (завантажити текст повністю).