В Україні стартувала школа кар'єрного консультанта
До Всеукраїнського проєкту з профорієнтації та побудови кар’єри «Обери професію своєї мрії», який вже охопив учнів 7-11 класів усіх шкіл України та їхніх батьків, долучаються вчителі шкіл та професійно-технічних училищ, шкільні психологи, а також всі охочі опанувати основи кар’єрного консультування.
«Професія кар’єрного консультанта (радника) – це нова, але вкрай затребувана спеціальність, яка є професією майбутнього. В США, Канаді та країнах ЄС кар’єрні радники користуються великим попитом як серед підлітків, так і серед дорослих людей, адже у сучасному світі людина у середньому змінює свою професію декілька разів за життя», – зазначив заступник Міністра освіти і науки України Ігор Гарбарук.
Школа Кар’єрного Консультанта – це офіційна програма підвищення кваліфікації, яку запроваджує Інститут модернізації змісту освіти МОН спільно з Асоціацією інноваційної та цифрової освіти і компанією «HR YOU».
Модель навчання – змішана (blended learning), що ефективно поєднує мультимедійні електронні курси у міжнародному форматі SCORM з практичними тренінгами, що проводить українська кар’єрна радниця Ганна Різніченко, яка консультує підлітків з різних країн світу.
«Випускники даної програми отримають 1 кредит (ЄКТ), а головне – практичні знання та навички проведення консультацій щодо вибору підлітками найкращої професії, підготовки до співбесіди в компанії своєї мрії тощо. На базі Школи Кар’єрного Консультанта ми створюємо професійну мережу для подальшої комунікації між фахівцями та залучення все більшої кількості вчителів та психологів до профорієнтаційної роботи як в закладах освіти, так і за їх межами», – наголосив директор Інституту модернізації змісту освіти Євген Баженков.
Розпочати навчання у Школі Кар’єрного Консультанта можна тут, пройшовши просту та швидку реєстрацію. Навчання – безкоштовне.
Нагадаємо, регіональним координаторам онлайн-інструменту SELFIE презентували посібник для впровадження проєкту в регіонах. Він допомагає зрозуміти як користуватись SELFIE, налаштувати його для конкретного закладу, а також отримати максимальну користь від звіту за його результатами.