ЗАСІДАННЯ РОБОЧОЇ ГРУПИ З ПИТАНЬ ГУМАНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ
У п’ятницю, 28 серпня, під головуванням заступниці голови Закарпатської ОДА Ольги Травіної відбулося засідання робочої групи з питань гуманітарної допомоги при облдержадміністрації, на якому було розглянуто два питання.
Так, першим став розгляд заяв трьох організацій – отримувачів гуманітарної допомоги області про визнання гуманітарною допомогою вантажів до 3 тонн, які надійшли з Німеччини на адреси: релігійної організації ,,Місіонерське товариство ,,Блага вість” Християнського Союзу ,,Друзі християнських місій і благочинності” (2354 кг), Управління Мукачівської греко-католицької єпархії (2975 кг, 2775 кг) та благодійної організації „Благодійний фонд „Карітас-Caritas” Мукачівської греко-католицької єпархії” (2801 кг, 2940 кг).
Так, Місіонерське товариство ,,Блага вість” планує безкоштовно розповсюдити календарі на 2021 рік та релігійну літературу серед недільних шкіл, церковних бібліотек та місць позбавлення волі.
Відповідно до складених Управлінням Мукачівської греко-католицької єпархії та благодійним фондом „Карітас-Caritas” спільно з іноземним донором планів розподілу предметами гуманітарної допомоги (ліжка дерев′яні, вішаки для одягу, тумбочки, столи, шафи, матраци, панелі ДСП, світильники – все б/в) планується облаштувати приміщення релігійних греко-католицьких громад у Виноградівському, Мукачівському, Рахівському, Хустському районах та ДУ „Науково-практичний медичний центр ”Реабілітація” Міністерства охорони здоров′я України”.
Крім того, під час засідання заслухано представників організацій – отримувачів щодо механізмів розподілу гуманітарної допомоги.
Робочою групою прийнято рішення рекомендувати голові обласної державної адміністрації видати розпорядження про визнання п’ятьох вантажів гуманітарною допомогою.
Результатом розгляду другого питання стало прийняття позитивного рішення щодо безоплатної передачі департаментом соціального захисту населення ОДА двох легкових автомобілів, раніше визнаних гуманітарною допомогою, у власність членам сімей померлих осіб з інвалідністю.