"Про надання психологічної допомоги учасникам навчально-виховного процесу"
Вже традиційним стало проведення круглого столу працівників психологічної служби освітніх закладів району (практичних психологів та соціальних педагогів).
24 жовтня 2019 року працівники психологічної служби з 31 загальноосвітнього закладу та 10 закладів дошкільної освіти району зібралися, щоб обговорити питання організації своєї роботи.
У презентації з теми: ,,Психологічний супровід навчально-виховного процесу у закладах освіти” директорку ,,ІРЦ №1 Хустської РР” Борисевич Л. П. наголосила, що актуальним питанням для освітнього закладу є створення в ньому психологічно безпечного середовища. Було також відмічено, що співпраця всіх учасників навчально-виховного процесу повинна ґрунтуватись на: довірі, доброзичливості, відповідальності, толерантності, емоційній взаємодії та взаємодопомозі всіх учасників навчально-виховного процесу. Важливу роль в цьому відіграє адміністрація освітнього закладу, діяльність всього педагогічного колективу і кожного педагога зокрема, психологічна служба закладу.
Якісно проведена діагностика, як було зазначено фахівцями ,,Інклюзивно-ресурсного центру №1 Хустської районної ради Закарпатської області” Василинець О. М. та Величко М. В., вироблені рекомендації по відношенню до учасників освітнього процесу, розробка педагогічних завдань допомагає вчителям у підготовці бази для індивідуального виховання кожної дитини, кращої її адаптації до умов навчання в школі..
У своїх виступах присутні працівники психологічної служби Алечко М. М., Барна А. Й., Гангур О. М., Летка Г. П., Бабусь М. М., Двуйла М. І. ділилися з колегами своїм досвідом роботи. Професійна діяльність педагога в усі часи була однією з найбільш емоційно напружених. Це пов’язано з великою кількістю не передбачуваних комунікативних ситуацій з нерегламентованим режимом роботи, з високою мірою особистісної відповідальності.
У зв’язку з цим,одне з основних завдань педагогічного колективу та психологічної служби школи-моделювання і проектування освітнього емоційно комфортного середовища,в якому будуть задоволені основні потреби учнів,і в якому усі учасники навчально-виховного процесу зможуть зберегти і зміцнити своє психічне та фізичне здоров’я.