В Хусті відкрили ще один навчально-практичний центр
На сьогоднішній день величезна кількість автомобілів буквально заполонила вулиці нашої країни. Щоб цей величезний автопарк постійно міг перебувати в справному стані, необхідна спеціальна служба по діагностиці несправностей і ремонту автомобілів.
Працівниками цієї служби є автослюсарі. У завдання автослюсаря входить, насамперед, виявлення несправності в автомобілі, загальна оцінка стану машини, а також подальший ремонт, регулювання і налагодження механізмів автомобіля.
10 червня, в Хустському професійному ліцеї урочисто відкрили навчально-практичний центр з підготовки кваліфікованих робітників за професією «Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів».
Новостворений центр здійснюватиме навчання учнів та стажування робітників які мають в своєму штаті автослюсарів, стажування майстрів виробничого навчання та викладачів професійно-теоретичної підготовки навчальних закладів за галузевим спрямуванням. Заклади також надаватиме послуги з перепідготовки незайнятого населення, підвищення кваліфікації. У центрах можна буде пройти і курсову підготовку, взяти участь у тренінгових заходів; серед напрямків роботи - залучення соціальних партнерів до підготовки робітничих кадрів для швейної промисловості через елементи дистанційної освіти.
В урочистих заходах з нагоди відкриття навчально-практичного центру взяли участь почесні гості: голова Хустської районної ради Юрій Іванчо, начальник відділу освіти Хустської районної державної адміністрації Михайло Калинич, директор Хустської міськрайонної філії Закарпатського обласного центру зайнятості Володимир Гуц, представники ЗМІ.
Функції навчально-виробничого центру з професії «Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів»:
- сприяння підвищенню якості професійної підготовки учнів (слухачів) закладу, перепідготовка безробітних громадян, підвищення кваліфікації, стажування робітників підприємств з використанням технологічних і виробничих інновацій;
- організація стажування майстрів виробничого навчання. викладачів професійно-теоретичної підготовки інших навчальних закладів на базі НЦП;
- внесення пропозицій щодо вдосконалення робочих навчальних програм із предметів професійно-теоретичної підготовки і виробничого навчання, спрямованих на вивчення та оволодіння учнями (слухачами) новітніми матеріалами і технологіями;
- надання тренінгових, маркетингових, інформаційних, виробничих послуг з метою вирішення поточних і програмних завдань, що стоять перед навчальним закладом;
- надання практичної та методичної допомоги професійно-технічним навчальним закладам регіону з питань впровадження у навчально- виробничий процес новітніх сантехнічних матеріалів і технологій в сфері ремонту автомобілів;
- розроблення інформаційно-методичного супроводу, спрямованого на підвищення якості професійної підготовки, а саме: підручників, навчальних посібників, методичних рекомендацій, педагогічних програмних засобів, дидактичних матеріалів та інше;
- організація та проведення семінарів-практикумів, конференцій, засідань обласних методичних секцій та інших заходів з питань впровадження новітніх методик діагностування та ремонту автомобілів.