Хустська міськрайонна філія Закарпатського обласного центру зайнятості повідомляє:
Шановні роботодавці, створено новий сервіс – «Електронний кабінет роботодавця»
Електронний кабінет роботодавця – це персональне віртуальне робоче місце у мережі Internet на сайті Державної служби зайнятості
Зареєструватися у «Електронному кабінеті» Вам допоможуть фахівці центру зайнятості. Для цього потрібно:
1. Звернутись до центру зайнятості у відділ взаємодії з роботодавцями – Каб. № 6.
2. Повідомити адресу електронної пошти.
3. Сформувати логін та пароль для авторизації на сайті Державної служби зайнятості.
4. Активно користуватися електронним кабінетом роботодавця з власного гаджету в зручний час та зручному місці.
В електронному кабінеті роботодавця доступні такі функції:
• подання звітів за формою «3-ПН» «Інформація про попит на робочу силу (вакансії)», у тому числі і уточнювальних, в онлайн – режимі до державної служби зайнятості та подальшим завантаженням фахівцем центру зайнятості в базу вакансій ЄІАС,
• 4-ПН “Інформація про заплановане масове вивільнення працівників у зв’язку із змінами в організації виробництва і праці”,
• 1-ПА “Інформація про кількість працевлаштованих громадян суб’єктами господарювання, які надають послуги з посередництва у працевлаштуванні та здійснюють наймання працівників для подальшого виконання ними роботи в Україні в інших роботодавців”,
• компенсація єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування,
• переглянути актуальність реквізитів свого підприємства, що містяться у базі служби зайнятості,
• стан укомплектування заявлених вакансій,
• кількість направлень центром зайнятості претендентів на роботу,
• договори на організацію громадських робіт та працевлаштування після професійного навчання,
• здійснити добір працівників шляхом перегляду резюме,
• участь в опитуваннях від служби зайнятості з метою оптимізації співпраці.